Nu är resan bokad

1 April åker jag till Lanzarote och hällsar på min bror Andreas. Blir borta ca en vecka från kalla Sverige. Länktar redan nu, men det är tack och lov bara 2 veckor kvar. Ska ligga på solstolen och bada i poolen hela dagen och bara känna att jag har semester för en gångs skull.

Ska också bli kul att få se hur Andreas har där nere. hoppas på att de blir bra väder. Var där för oj hmm 6 år sedan på träningsläger med min simklubb. Nu kanske man ser ön på ett nytt sätt när man är lite äldre.

Bodde på denna sportanläggning med simklubben. Här fanns 50m bassäng golfbanor löparbanor basketplaner fotbollsplaner wallyboll surfing osv

Ska rida kamel, med brorsan hehe



Kommentarer
Postat av: David Sundgren

Fan vad skönt! Ta med mig!

2011-03-17 @ 13:39:05
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/
Postat av: David

Skulle inte banga på det alltså

2011-03-17 @ 23:32:08
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0