Frulle m Freddie

Vaknade upp och kände att jag ville hitta på något. Ringde Freddie och bjöd över mig själv på frukost.
Köpte m mig en macka och två semlor till oss på cafe Munken. Dem har ricktigt bra priser på allt. en jätte bagett m ost skinka sallad o tomat o med ricktigt smör kostar bara 45 kr. Pressbyrons o 7Eleven kan ju bara stoppa upp något i... med sinna trorra o dyra mackor.

Efteråt drog jag till gymmet. Stod på Crosstreinern i 25 min så nu måste jag ha bränt semlan caffet o mackan hehe. Börjar bli lite små hungrig nu. Idag var jag även duktig som gick och ändrade min ansiktsbehandlingtid i stället för att dubbelboka mig som jag har en tindens att göra ibland.

ÅHH! imorgon ska jag klippa mig, ska bli så jäkla snkönt!


Här ser ni fettot själv! med macka i högsta hugg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0