Fredag den 13 eller?

Jäfffla skitfredag!! I know nu är det tisdag, men jag har inte hunnigt skriva det här än. Kanske lättare att släppa denna dag om jag ältar det i min mupp blogg...
Det började med att jag vaknade på morgonen med världens magont. Skulle springa upp på toa en snabbis o göra mitt. Påvägen dit så kännde jag mig jätteyr i huvudet. Sprang tillbaka till sängen när jag gjort mitt klart på toa och la bena högt för att jag inte skulle tuppa av.

Tänkte jävla skit kommer jag att kuna jobba idag? ville verkligen inte sjukanmäla mig, så jag tänkte jag kunde vänta ett tag. kl var bara 9 och jag började inte förens 14. Vid 12 vaknade jag igen och mådde bättre.
Gick upp och fixade i årdning frukosten. VAD HÄNDER DÅ?  jo jag ska öppna en ny youhurt förpakning med skruvkort. Det är bara det att flärpen man drar i till locket lossnar, så jag får ta kniv och stjära upp skiten. 

Vad händer sen? jo jag ska hälla upp mjölk till thet, men då lyckas jag på något jävla vis till det att de kommer mjölk i sidan av koppen i stället. Fick ställa mig och torka upp de som hade runnigt ut. 

när jag käkat frullen och är klar för att gå, går jag ned till bussen. Ja vad händer då? Jo då är ju självklart hela min plånbok borta med busskoretet i. Springer upp i lägenheten och letar igenom den efter min plånbok. Kommer på att sist jag använde kortet var på thaien dagen innan som jag då förmodligen hade blivigt magsjuk av. Springer ned till thaien och frågar om dem hade fått in den där, men de hade de så klart inte. :/

Fick sms biljetta till bussen, men det är inte klart där... när jag sedan kommigt till Östermalmstorg med tuben, ja då halvvägs i rulltrappan upp stnnar den JÄVELN så jag får gå resten. 

Efter jobbet går jag Sofia och Jenny till resturang Momma på söder och tog några glas vin och pratade innan vi drog till Peridise. Dom var nog rätt trötta på att höra om min plånbok den dagen. När skulle hem så hade självklart mobilen dött. Snälla Samer som han heter följade med mig till Max på centralen så jag fick ladda mobilen. han var även gullig som bjöd mig på en hamburgare. STORT TACK TILL HONOM!

På bussen hem sen lyckades jag somna för första gången. Dock vaknade jag upp tack och lov två stationer senare en den jag skulle gå av. Resensserar min dag som sådan att de här var nog grädden på kladdkakan över min cp dag som varit!

Men det var väldigt kul att gå ut med minna kära vänner, det var det som förgyllde den dagen tack och lov!



Sofia



Jag & Samer



Jenny Jag & Sofia



Någon som hittar min plånbok kan ju höra av sig, skulle bli jätteglad! men det lär ju inte hända.

Alla kort är spärrade och jag hoppas den som hittade den hade kul m pengarna och de 2 veckors busskortet som var kvar i den....


Kommentarer
Postat av: Gretchen

NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!

Din stackare!!! Det är för mycket för att stå ut med, skulle jag vilja säga. Har oxå haft någon sådan dag. Men tänk så här imorgon kan det inte bli värre =)

Kram!

2011-03-08 @ 22:58:16
URL: http://finest.se/gretchenofsweden
Postat av: Gretchen

Japp jag har blivit vad som kallas topbloggare på finest. Det är grymt kul! kommer förresten upp till stockholm i helgen för att gå på mello =)

Faan din stackare. Hatar att bli av med plånböcker och framförallt en sån snygg som du hade! Hoppas det ordnar sig! Kram

2011-03-08 @ 23:24:12
URL: http://finest.se/gretchenofsweden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0