Söndag

Vaknade rätt pigg kl 10.40. Skyndade att klä på mig så att jag skulle hinna ned till frukosten som jag trodde stängde kl 11. Visade sig att det var 10.30, blev riktigt less o och gick upp och la mig.

kl 12 ringde Pernilla och ville ut och bruncha. Gick upp igen och klädde på mig. Vi gick och käkade Shushi vid kungsport. Måste säga att den var minst lika bra som på Ljung grens på Götgatan i Sthlm, och betydligt mycket billigare.
Efteråt gick vi runt lite på stan och tog en fika.

Gick tillbaka till hiteller vid 14 för att packa för hemfärd mot Sthlm. Tyvärr han jag inte träffa Alexis och Fredrik för jag fick lite ont om tid för att hinna till flyget. dock blev flyget försenat och vi trodde furst inte att det skulle lyfta alls den dagen, men som tur var satte Malmö Aviation in ett nytt plan.




Världens största latte typ =)



På flyget hem

 


Kommentarer
Postat av: Gretchen

Var hur som helst kul att se dig =)

2011-01-31 @ 21:27:53
URL: http://gretchenofsweden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0