Fika pause på stranden

Då var det dags för en fika pause. Vi har promenerat längs kustlinjen och tittat runt i affärer.
Har inte hittat ett dugg här på gott o ont kanske hehe. Försöker hitta något till Richard, men det har inte häller gått så bra. Vill inte komma hem med vad som helst, tråkigt om det bara hamnar i en låda någonstans i källaren bara.
Vädret har varit bra periodsvis tyvärr. i lördags och idag har det faktiskt varit dom bästa soldagarna hittills. Imorgon ska vi ut med en katamaran för att käka sola och bada. ska bli riktigt kul, har alltid velat åka katamaran någon gång.
Gick och frågade om dom hade brun utan sol på en cosmetik kedja här på Lanzarote, men expediten bara skratta åt mig och sa att dom inte hade sådant här. Jag som känner mig så blek och ful just nu....

Kommentarer
Postat av: david

rätt gammal tshirt. har för mig att jag köpte den på MQ för något år sedan men är inte säker dock.

2011-04-13 @ 20:15:00
URL: http://sollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0