Brasco



Sitter nere på Brasco och käckar med Richard. Han sitter och skriver sitt manus för imorgon till radion. Blev både frukost och lunch för oss. Käkade en jättegod cesarsallad.
Min gammla klasskompis Martina kom fõrbi av en slump. Inte sett henne på minst ett år. Det e kul när man träffar någon från förr. Vi ska försöka ta och ses snart igen.

Känner mig rätt trött från igår. Vi var på Torgets 10års jubeleumsfest. Var fullproppat med folk som det alltid är där på helgerna. Men nu hade dom dessutom tagit bort alla stolar och bord för att få in extra folk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

till torget skulle jag oxå ha vart men vi drog till stureplan tidigt ist:D

2010-11-22 @ 10:36:19
Postat av: Nea

jag som skrev förra INLÄGGET :)

2010-11-22 @ 10:36:54
URL: http://mineam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0