Seg kväll

Skulle träffat upp min moster innan, men valde att jobba extra kväll och då skulle vi inte hinna träffas.
Danne hörde av sig, så vi gick en repa på stan. Köpte mig ett par as snygga jeans på Åhlens City. Dom har fått en bra herravdelning nu måste jag säga efter att dem gjort om. Måste ha gått väldigt bra på Herrsidan efter som den blivigt större.
Enda jag saknar är Tommas Burberry som är samma linje som Burberry, men lite billigare.

Sen tog vi en fika och snackade om allt som hänt den senaste tiden. Vi har inte setts sedan i somras förutom på klubbarna.

Efter det drog jag till jobbet. hoppade in extra för att dom behövde folk i garderoben. Var en ganska lugn kväll fram till 23 då kom alla på en gång, men det är så det brukar vara....

Idag ska jag ta en städdag hemma och sedan dra till gymmet. Kom hem så sent igår efter jobbet så det var skönt att få sova ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0