Hemma julmys

Nu är det mindre än en vecka kvar till jul. Butiken som jag hade tänkt köpa Richards julklapp i var tydligen stängt på söndagar. Så jäkla typiskt!!!! Gick till butiken 2 gånger för det var en som jobbade där inne första vändan jag gick, och jag antog då att dem skulle öppna senare. Andra vändan hittade jag öppettid skylten som var väl gömmd i ett av skyltfönstrerna nere på golvet. Ska göra ett nytt försök imorgon. Hittade min egna julklapp ialf på gate one. Fick bli en mysig tröja. Tyckte den hade så snygg krage. Men nu i efterhand undrar jag om den var värd pengarna.... Efter jobbet åkte jag hem där Hanna och Richard väntade. Köpte med mig lite lussebullar röbetssallad köttbullar bröd osv. Vi tänkte vi skulle försöka komma in i julstämmningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0