Flator, fest, hångel & dans

Igår drog jag ut med Sofia. Vi hade inte setts på jättelänge. Dagen innan frågade hon om jag ville gå ut på flatklubb. Hade aldrig varit på det tidigare, och jag har altid varit nyfiken på hur den sidan är. Man har ju haft sinna fördommar.... Trodde de skulle vara massa tjejer som såg ut som karlar och som skulle vara buffiga o stökiga. Men de var snarare en väldans blandning av rakade huvuden och vackra tjejer.

Innan vi drog till festen på klustret gick vi till Folkoperan på söder för att snacka och dricka lite. Dock när jag kännde doften av mat kom jag på att jag bara hade ätigt en gång. Beställde in köttbullar, och jag måste säga att de var det godaste köttbullar jag någonsin har ätigt. Detta ställe rekomenderar jag starkt. Mysigt var det också.
Vid 23 gick vi ned till Klustret. Kön var jättelång! Var lika långt för dem som hade förköpt biljetter som för dem som inte hade köpt några. När vi väl kommer in ser jag Leo B jobbar uppe på scenen för att prata om modevisningen som skulle vara för kvällen. En stund senare kommer Emma in och börjar dansa samtidigt som hon visar upp sin outfit. Blev ett stort vrål i publiken. Stämningen var som en ibiza klubb, dock är ljudnivån mer anpassad här i Sverige.

När jag resumerar allt detta, finns det bara ett ord och det är att flator kan festa!!!!


Kommentarer
Postat av: SingelTjejen

Tjena! allt bra? :D

2010-12-13 @ 16:56:06
URL: http://mariamdelyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0