Tillbaka i bassängen

Idag har jag mest chillat hela dan. Bästa var endå simträningen. Är så skönt att få komma igång igen. Fick agera lite tränare idag med småttingarna och visa lite teknik övningar i vattnet, så nästa måndag ska jag ev träna dom små liven igen. Ska bli kul. Har inte varit så barnförtjust förut, men nu börjar jag tycka det är lite kul, man lär ut och dom tar det till sig. Har inte kunnat träna så mycket under sommaren pga jobbet på Mälis, så det har mest blivigt gym när jag hunnigt.


Gjorde ett test på 50m fritt och jag lyckades komma ned på 26.54 det är jävligt bra med tanke på hur lite jag tränat, och nu känner jag mig genast mycket mer motiverad. Dom andra drar te Gotland i helgen och tävlar. Kände att jag inte ville haka på pga att jag inte tränat något under sommaren, men nu är jag lite sugen.



Kommentarer
Postat av: Joakim Pehrson

låter bra :)

2009-09-22 @ 17:05:30
URL: http://metrobloggen.se/joakimpehrson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0