Sista dagen på Mälarpaveljongen

 

Idag gjorde jag min sista dag på sommarjobbet. Detta var min 3dje sommar nu, är en sådan hatkärlek till detta jobb. Många andra håller nog med mig som jobbat där under åren lopp...
Bästa med jobbet är att man träffar så goa människor, som man kommer behålla kontakten med. Här har jag faktiskt skaffat mig vissa vänner jag förmodligen kommer att ha för livet.


Idag var det en riktig sommar rush, och nu är det september... Vädret var jätte skönt, o jag tror jag till och med fått lite färg. Kommer sakna gemenskapen man fått på jobbet, men den hittar man nog med på nästa ställe.


Daniel är ute som vanligt i sista minuten... Men jag vet att jag kommer hitta något snart. Börjar bli lite sugen på Göteborg, rätt mysig stad faktiskt. Vore rätt skönt och komma ifrån Sthlm ett tag med. Vad som en händer så tror jag det blir bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0