Helgen....

I fredags blev det förfest hos en polare på gärdet, jag Samir drog dit vid 22 tiden, folk hade redan börja kommigt när vi ar där. Blev en rolig kväll, drog vidare till klubben där vi shaka as. Blev lite drama med under kvällen…


Lördags kom jag upp ganska tidigt, typ 12 tidigt för mig ialf… sen drog jag till Steninge slott och promenerade. Det är en otroligt fin natur där, och ligger bara 30 min från stan mot Arlanda. Var som allting runt omkring en stanna upp och man hörde bara ljudet av naturen och förbipasserande äldre par som gick och höll i hand.

Stressen man kände var som bort blåst och kände till och med ett inre lugn. Sen drog jag tillbaka till stan och käkade. 20tiden drog jag till Sabai song spa och tog en massage, dom är grymma där och inte så dyra. Kvällen blev det fest igen, det lilla drama som uppstod dagen innan blev nu ännu större … Nu har jag lagt det bakom mig och kommer aldrig se tillbaka. Livet är för kort för att älta…

http://www.steningeslott.com/index.php?option=com_content&task=view&id=28&Itemid=36


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0