Tjo!

Idag var jag lunchade med min polare Thobias som jag träffa på Sthlm Fashion Market. Satt och pratade väldigt länge om framtidsplaner, mål och resor i världen. Har funderat väldigt länge på bla att köpa aktier, på honom lät det som att det inte är så svårt bara man tycker det är kul.
Jag har faktiskt funderat på det enda sedan jag va liten konstigt nog hehe

Nu har äntligen Gbg gänget kommigt till Sthlm, vi drog och fikade på det där mysiga cafet på Ömalm jag brukar gå till. Imorgon blir det konsert i Globen. Tänkte vi skulle gå och kolla på Pink Men nu ikväll ska jag dra te gymmet och sedan vidare och träffa upp polarna på en myskväll.

PussiPuss <3



Kommentarer
Postat av: Adam

Ah aktier e inte så svårt. Men man bör ha lite koll på det. O intresse. Om inte borde du någon annan placera åt dig!



HA det toppen i sthlm nu med gänget från gbg

2009-11-09 @ 21:26:50
URL: http://theblueshoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0