Heldag med Sofia

Blev en mysig söndag igår. Jag och Sofia prommenerade till Tantolunden på söder och tog en glass och satte oss längs vattnet.


Dags att sola ser jag för min del HAHA!



Vi hittade ett mysigt hak vid Liljeholmsbron. Här tänkte jag hänga i sommar. Skönt att det inte var så mycket folk där.



Vi hamnade senare på Kungsgatan och käkade på Pacha delli, ni vet där alla brukar sitta och röka vattenpipa.... Dom har GRYMMA wraps där!! Dessutom kostar dem bara 55kr. =)
Efter vi käkat, gick vi runt på stan och kollade i olika butiker. Hittade snygga kläder på nyöppnade COS Som jag skrev om för länge sedan, ligger butiken i den gammla Armanibutikens lokaler på Biblioteksgatan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0