Älskade Linnea

Idag ringde Linnea och frågade om vi inte kunde hänga påstan i solen. Var länge sedan jag träffade henne nu, så det var kul med en catch up.
Vi satte oss på Snapps uteservering vid Medborgarplattsen. Var så skönt att sitta i solen o mysa med Linnea. Efter det åkte vi in mot stan och kollade runt i lite butiker. Jag hittade några snygga tröjor på Topman till sommaren jag ska ha. Linnea hittade ett par galet snygga skor på Rizzo.
Efter ett par timmar gick vi till kungsträdgården och tog en fika. Linnea var sedan tvungen att gå, så jag sa hej då till henne och väntade på att Jenny och Richard skulle komma.
Jenny och jag gick til Kungstornet på kungsgatan och tog en fika, för dem skulle stänga glashusen i kungsträdgrden. Dålig tid att stänga på, kl var bara 18.
Vi gick sedan och mötte upp min pudding Richard vid åhlens city. Hittade en as snygg klocka från Guess Collection jag skulle vilja ha. Dock kostade den 7890 kr så det blir till att spara.
Snapps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0