Lägenhetsvisning på Bondegatan

Rum: 2
Boarea: 48 kvm
Avgift: 3328 kr
Pris: 2 490 000 kr

ÅÅÅHHHHH! Richard hittade min drömlägenhet idag! Just nu ser den ut som skit kanske, men den har ju sådan stor potensial att kunna bli en av dem ballaste våningarna. Just nu sprutar det ut ideer ur tanke knölarna vad man skulle kuna göra.
Kakelugnen var ju fantastisk! gillade den där gröna sköna färgen ;) faktiskt hittat en liknande kakelugn i en inredningstiding, men den var lite mer i Empirstil. Sen skulle de vara kul i detta fall för mig och Richard att kuna bygga något från början och ihop. Nu har ju jag liksom flyttat in hos honom.
Tänkte slå ned väggen från köket till vardagsrummet. Läste att det var andra lägenheter på andra våningsplan som gjort det med, så det lär inte vara några problem. fram med släggan bara med andra ord =)
Både sov och badrum var ju to die for! Tänk att kuna ha en ricktig stor och snygg sängram i sovrumet pluss alla dessa garderober. I badrummet kan man ha ett riktigt skysst stort handfat och även skåp till handdukarna osv. lägenheten hade också blivigt godkänd för att få bygga en balkong, vilket kulle göra att värdet skulle gå upp på den sen. Pluss att Richard får en aldeles egen rökruta att stå i haha
Skulle vilja lära mig att kakla badrum, så skulle jag kuna göra de själv sen. Ska se om jag inte kan få vara med och kakla på huset i Sigtuna. Länktar till vi drar elen till alla spotlights så skulle jag kunna göra grovjobbet själv hemma också får en elektriker komma göra det sista. Nu känner man ju endel också =)



Trappan ska jag bettsa svart. Räcket tänkte jag riva och göra ett snyggt räcke i smide som Richards pappa kunde få göra.

Sedan ska de vara ett snyggt glas el plexiglas under räcket. Har alltid drömt om att ha en trappa upp till sovrumet. Kanske är knäpp, men jag har faktiskt drömt om de.

Eller om man klär in trappstegen i kråmad plåt och skita i räcket. det kan ju vara ballt.

 




Kommentarer
Postat av: Anonym

fin juu :)

2011-01-10 @ 19:28:24
Postat av: Robert Nehmé

Jo men visst gör jag det:D Ser att vi har spanat in samma lägenhet:D Blir det ett köp för din del?:D

Bra blogg btw:D

2011-01-13 @ 12:26:11
URL: http://theinternational.blogg.se/
Postat av: Robert Nehmé

Vi var där minuten innan visningen var över:P Eller om det var minuten efter. hahaha



Ja men den har potensial precis som du skriver men på tog för dyr för att vara så sunkig. Man behöver minst en halvmille för att kunna bo i skiten och då är dte lika bra att köpa ett billigare ruckel kände jag. dock blir det lite billigare för er i och med att you mr handy man kan göra mycket själv... Jag å andra sidan vet knappast hur man hålelr i en hammare.:$

2011-01-13 @ 14:54:09
URL: http://theinternational.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0