Tack Jenny!

Asken har legat nu i snart två veckor sedan jag köpte hårfärgen med Mike. I torsdags fick både jag och Samme ett ryck. Vi tänkte ha hemma kväll hos jenny, tillsammans med Micke ochså.

Jenny hjälpte mig med att färga håret och Micke hjälpte Samme. Vi höll på från 20 till 12 på natten. Kollade lite på karate kid och käkade lite chipps medans vi väntade på färgningen. Blev en ricktig mysig kväll!

Nästa vecka tänkte jag och jenny ha en hemma kväll och dricka lite fin och måla om hennes lägenhet. Tror det kommer bli ricktigt kul... ;) hehe som tur e ska de bli vitt. vilket e bra om vi skulle råka bli allt för dragna. hehe



Blekfis.... dags att sola nu asså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0