Mingel på Pure

Igår jobbade jag på TS.
Sara frågade vad jag skulle göra ikväll. Jag sa att jag skulle gå på ett mingel som skulle hållas på Pure. Då sa hon, jaha vad kul! jag prukar kalla det för purre.

Daniels öron hörde jaha jag ska laga pure ivkäll.
Låter inte alls likt för fem öre, men vi fick ett gott skratt ialf. Fick till och med damen framför oss att skratta när hon hörde det.
Inte vet jag, vissa kanske tycker de är kul att göra hemma gjord pure en freda kväll. hehe

Jag och Jenny drog till Pure vid 23 tiden. Var jätte mycket folk där, och väldigt många från panosvisningen. Jenny och jag gick loss på goodiebagen, så nu har vi nog hårpodukter osv för ett helt år framöver hehe. Blev en väldigt rolig kväll. åkte sedan vidare hem till Jenny o laddade moben en stund o lämnade goodiebagen. Efter det drog vi till Scandic malmen, fråga mig inte varför... men dem skulle stänga vid 02 så vi drog vidare till Peridise i slussen och festade resten av tiden som var kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0