Lunch med friiitchen

Åkte in och laga Richards LV nyckelfodral som han fick i julklapp av mig. Det var apsolut inga problem, bästa var att dem kunde göra det direkt ibutiken. dock inte just igår då.... för dem var tydligen bara två stycken som jobbade. Men jag behövde inte ens visa upp kvittot. Han kollade bara om jag bodde kvar på samma ställe osv, roliga var att han kännde igen mig från i julas. Men det var nog för att det var i normala fall en månads väntetid och jag bokade mig på den två dagar innan. hade sån jäkla tur att jag fick den! Så jag tackade för god servise.

Sen drog jag till Freddies jobb. Han skulle straxt gå på lunch, så jag kom i precis lagom tid så att vi kunde lunch tillammans.
Vi gick till kulturhuset och käkade uppe på terassen. Var väldigt fin utsikt där uppe! och nu när det ä vinter så slipper man alla turister. På sommaren kan det vara helt galet med folk där.
Vart en snabbluch för Freddie hade bara 30 minuters rast. Så efteråt bokade jag upp mig med Jenny F som jag gick och tog en fika med vid gallerian.



Tog hokie file m potatis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0