Förändring

 

Känner att jag vill göra en förändring av mig själv, mitt liv. Eller behöver jag bara åka bort ett tag?

Känns som att ingenting kan göra mig glad längre... tittar på sista minutenresor. Har inget som håller kvar mig här hemma.
Hittat biljetter där man inte köper en returbiljett hem. Ska jag våga ta detta steg o fly bort från detta land ett tag?
Bara släppa allt o alla bekymmer. Kommer jag må bättre efter de?
Just nu har inte jag några problem att bara va ledig. Kanske de e nu jag borde passa på o göra detta innan de e dags att växa upp på riktigt. Eller e detta ett försök till att inte göra de.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Att åka bort på obestämd tid låter skönt.

2011-02-09 @ 17:16:10
URL: http://danielkl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0