Alla Hjärtans dag

Ja som sagt, Linnea o jag var o bubblade. Senare på kvällen träffade jag upp Jenny.
Vi tänkte ta en bio och kolla på filmen Burlesque. Vi båda var lite sena, men det var bara bra, för vi slapp se tråkreklamen som alltid e typ 20 min innan filmen börjar.

Vi fick oss några härliga skratt tillsammans. kan verkligen rekomendera denna härliga film. Skulle lätt kuna tänka mig se den igen om någon skulle vilja de. hehe

Efter bion kännde både jag o Jenny att det kändes tråkigt att bara åka hem. var ju trotts allt alla hjärtans dag... så vi drog till Voctoria i kungsan o partade. Drack skumpa med guld i för att få en extra tatch på den "speciella" dagen, för dem som har pratner. Tänkte se om dem har den på systemet, den var riktigt god!.

Lite senare kom Samme o Magnus och lite andra härliga vänner jag inte träffat på länge. Hanna S var dock kvar uppe o norr i plugget. Länktar tills hon kommer ned till Sthlm igen!!

Träffade på Oksana som jag gick ihop med på Panos visningen i torsdags. blev väldigt glad och överraskad! verkar vara en jätte rolig härlig tjej! Kul att träffa nya människor.
Dock ibland kan jag känna att jag önskade jag kunde ge alla mer tid. Kan ringa alla minna vänner om det behövs och jag vet att dem finns där för mig om det skulle behövas. men jag har igenligen ingen jag umgås dagligen med. men behöver jag verkligen de? Blir kanske lite bortsämd, så minna vänner anpassar sig när jag kan träffas. fast o andra sidan ställer jag verkligen upp, om dem skulle behöva mig vid något tillfälle.

När vi gick från vican så kom det fram några sura tjejer till Jenny. Dem frågade henne om hon var stureplan. vad dem mena med det vet jag inte. Jenne svarade snabbt - NEJ det är jag som är svampen.
Asså jag skratta så tårarna började rinna. bakrgunden i detta var att Jenny stod i baren o skulle beställa av en bartänder hon kände. Tjejerna som var sura på henne hade försökt trängas före i braen. Då hade Jenny sagt att ta det lungt, ni kommer också att få beställa, men bartändern känner mig så ni kommer endå inte att få gå före mig.

På kvällen träffade jag upp min kärlek. Det var ju endå alla hjärtans dag trotts allt. Saknar dig faktiskt varje dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0