Grönt är skönt

Nu börjar marken få färg igen. Är påväg ut till Sigtuna och ska jobba vidare på huset. Om två veckor kommer möblerna jag ska snickra ihop o sätta upp lite tavlor på väggarna. I helgen om de fortfarande e fint väder tänkte jag typ ta o lägga mig i någon park o sola. Imorse när jag gick upp såg jag att dom hade öppnat upp cafeboden i den lilla parken på Åsögatan. Det måste va ett tecken på att sommaren snart är här. ikväll ska jag dra o simma i ösmo. Nu har jag satt ribban hoppas jag. Imorgon ska jag tvätta o gymma. Får se om inte jag o Richard kan ta en fika vid cafeboden efter han varit och jobbat på radion.

Kommentarer
Postat av: Mariam

Härliga bilder!

2011-04-28 @ 12:00:56
URL: http://mariamstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0