Mys Lördag

I lördags var vi suga på att käka ute. Hanna bokade bord på cliffbarns. Käkade deras delikata hamburgare. Dock när jag fick se Mariannes älgwallenbergare ångrade jag mig en aning att jag inte testade på den rätten istället. Men men man kan inte få allt.
Har skrivigt om det här stället en gång tidigare, så jag behöver inte gå in så mycket mer på om resturangen. De som är roligt att upplysa om är att kl 23 börjar alla dansa på bordet. Så om du vill ha ett stilla resturangbesök bör du kolla efter något annat altenativ. Vi tänkte dra vidare lite senare, så för oss var det perfekt. Vi åkte till Leo som Dj på side track. Gillar man gå ut o föra innan så ska man gå dit. Hon spelar bra gammla och nya låtar. Sen att stället ligger precis vid mariatorgets tunnelbanauppgång gör det bara ännu bättre.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0