Beond retros 5års fest.

Linnea (Thank you!) bjöd in mig Freddie o Andreas till Beond retros 5års fest. Visade sig att Richard o Linn också skulle dit. Så vi två åkte dit ihop. Kön ringlade sig lång på brännkyrkogatan. Efter 20min i kö i det kalla vädret kom vi in. Välde in mer och mer folk i butiken. Efterfesten skulle vara på Mare Levo. Freddie o Andreas hade varit där tidigare, så dom hade dragit hem. Vi blev hungriga när vi gick runt i butiken så vi bokade bord på Torget och åkte dit o käkade. Härliga Hanna M kom dit och käkade med oss. Sen blev det spyan och soap bar. Dansade hela kvällen så idag känner jag mig glad o pepp. Ska hoppa in extra på Thomas sabo idag. Senare ska kag hoppa in och jobba på nyöppnade hotellet Nobis på norrmalmstorg. Roligt med många bollar i luften. Man hinner ju aldrig tröttna på något jobb. Hehe.


 

Tycker taket inne i mellanbaren på Spybar har en liten rolig inredningsdetalj i stuckaturen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0