Söndag

Hoppade i vattnet igen, var så jäkla skönt att få simträna. Har inte hunnigt med det på ett tag nu. blev alf 2 timmars träning. Var ganska trött sedan men det hindra mig inte från att åka till Richard på Cafe Opera, där han ska vara på söndagarna nu framöver.

Kom fram en tjej under kvällen på Cafet som kom ihåg mig från någonstans. Förmodligen så hade vi inte setts på 1 eller 2 år vid ett tillfälle. När jag började tänka efter vart ifrån vi kunde ha setts så trodde hag hon var ifrån Sturehof och provjobbat.

- När kommer du tillbaka till Sturehof?
- Va? Kommer du ens ihåg mig?
- Eh ja provjobbade inte du på Sturehof?
- Sorry måste dra nu…

Var så pinsamt, men senare ville hon endå plåta med mig med mingelfotograferna.

Vi blev ett gäng vänner under kvällen till både Richard och mig. Klockan började närma sig 01 så beslöt vi oss för att ta oss till båten för att fortsätta dansa in måndagen. Brukar inte vara så mycket folk ute när det är några dagar kvar till löning, men i söndags var det faktiskt drag på Patricia.

Självklart kom det fram en tjej till och hennes väninna.
- Heeeeeeeej Daniel!!
- Hej hej, hur e läget blabla… förlåt men vart har vi träffats?
- Kommer du inte ihåg det? Nagelobar med Jojje, Krille och några andra. Ni hade varit på Blogg Awards den kvällen, du var så jäkla fin!
- Eh ja juste hehe tackar!....

Sen var hon på mig hela kvällen, men blev endå lite smikrad av att hon kom ihåg mig.

Timmen senare kommer det ytligare en brud. Kände bara åh neeeeej nu börjar jag få ont i huvet av allt de här. Visade sig dock att hon bara var en random tjej som gjorde mig generad ett antal gånger med att hon tyckte jag var så snygg. Tillslut drog jag tag i Richard.

- Det här är min kille
- Vaaaa! Neeej varför ska alla snygga killar vara bögar? Om du skulle ändra dig så vet du var jag finns. Min polare gillar dig med.

Jobbiga med det hela var att hon börjar gråta. Kände mig väldigt smickrad, men jag pallade inte med okända folk för mycket på en dag… Jag Linnea och Viktoria började dansa på scenen, dom kom de fram 2 kinese som blev besatta av att plåta oss med sina kameror. Var as kul haha.
kvällen slutade så klart på Donken och sedan hemgång.




Jag & Linnea




Linnea Jag & Viktoria


Emma & Jag


Emma


Richard & Linnea





Kommentarer
Postat av: Muffinsmartin

De två översta bilderna va snygga :D

2010-01-19 @ 18:39:55
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0