Bokreales för GI Gourmet

Måndags var det bokreales för boken GI Gourmet. Ola Lauritzon & Ulrika Davidsson har skrivigt denna fantastiga bok tillsammans. Använder ordet fantastiskt just för att jag blev faktiskt väldigt inspirerad och sugen på att börja laga mat hemma. Har alltid varit mamma käk ätare eller käkat ut, men nu ska det bli ändring på de. Vill laga en god middag hemma med vännerna, med något recept från boken.

Hjälpte Richard genom att stå i deras gigantiska garderob, för att ta hans om alla gästers jackor. Det blev tillslut en 100 gäster som hängde av sig. Blev utan tvekan en lyckad hemma reales fest för deras nya bok. Fick ett ex signerat efteråt vilket var jätte kul.

När vi skulle dra där ifrån ringde jag och Rike till thaien på hörnan för att få lite krubb för kvällen. Dok avbokade vi den, vände om med taxin för att sedan gå in på Golden hitts och käka. Först var det bara massa 80-talister där inne, men vad gjorde det vi skulle endå bara käka. Blev uppträdande av Schlagerfeber och karaoke framträdanden framåt små timmarna. Dock höll vi oss kvar vid vårat bord för att slippa sjunga….

Servitören kommer ut och frågar om jag och Mattias vill ha en sked till våran pasta. Var bara det att alla tyckte han sa ”nån skeeet i pastan” var jag på säger ja tack. HAHA vi alla skratta så vi fick ont i magen och tårarna sprutade.  



Garderoben




Citron och salviafylld kycklingfilé och medelhavssallad


Ost och nötfyllda päron






Kommentarer
Postat av: Albin

Haha, vad skön, "sket i pastan"! xD

Nämen, vad roligt att höra. Tack detsamma, du är också rätt fräsch! :)

2010-01-20 @ 14:19:39
URL: http://AlbinAxelsson.com
Postat av: imadoo

Undrar vart du köpt din blazer som du har på dig på första bilden!! Assnygg är den måste jag säga ;)..!

2010-01-24 @ 03:54:22
URL: http://imadoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0