Underbara lördag

Vaknade upp utvilad från gårdagens myskväll. Jag Richard & Hanna drog ut på stan innan jag skulle jobba kväll på Sturehof. Vi letade efter ett par skor till Hanna, och Richard skulle köpa en väska. Hittade minna cofflinks på Ströms som jag hade fått av Richard när han var i London med Marianne. Började mitt skift kl 17-01. var en rätt lugn lördag för att vara Sturehof. Jacob ville byta pass med mig, så jag slutade kl 24. Richard Hanna och Arwen var på Le bar så jag åkte dit för att hämta upp dem och sedan vidare till Zipper. Väl där inne såg jag 3 st som hade likadan tröja som jag hade köpt i fredags. Så jäkla tråkigt med stora kedjor som MQ, när alla har samma kläder på sig...







                                    Gänget på Sturehof



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0