Richards 25 års fest.

Det kom massor av folk till Cafet i lördags för att fira Richards 25årsdag. Blev en dunderfest precis som vi hoppades på. Jag var tvungen att ta det lite lugnt, efter som jag hade varit sjuk dagen innan. Vi hade stället mellan 21.00-23.30 sedan öppnades alla dörrar och alla som inte blivigt inbjudna kunde vara överallt. Vi stannade kvar till dom stängde. Min bror kom över tillsammans med 2 vänner, vilket var jätte kul.
Köpte ett Louis vuitton passfodral till Richard, tänkte att han skulle ha den på alla våra resor ihop och sedan fyller man bara 25 en gång, plus att vi varit ihop i 5 månader nu.

Dagen efter tog vi de lugnt och gick en promenad käkade på Opera terrassen med Marianne, Hanna, Richard och hans pappa som var uppe på besök över helgen. Gillade maten förutom desserten, den smakade ingenting.


                                                Baren


                                                Richard & Andreas

                                             Jag & Richard



                                            Presenten


Kommentarer
Postat av: Victoria

jag har någon bild med dig och andreas från Café Opera. ge mig din mail adress så slänger jag över dem !



PUSS

2010-04-18 @ 13:02:46
URL: http://victoriaIam.devote.se
Postat av: Robert Aug

faan vad ni är fina!!!

2010-08-29 @ 11:43:57
URL: http://blog.robertaug.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0