På stan med moster

Fredagar är bästa dagen i veckan. Slutar jobbet klockan 12 och det är helg. I fredags träffade jag upp Richard och vi käkade lunch ihop. Hade varit och gymat innan så jag var vrålhungrig. Efter det gick vi och lämnade tillbaka filmen vi hyrde kvällen innan. Hanna kom över för vi skulle ha en myskväll hemma vid 20 tiden. Innan det mötte jag upp min moster, för att kolla på stan och ta en fika. Hittade en assnygg tröja på Zara och ett par chinos och en randig rödvit T-tröja.  Jag och Gunilla drog och fikade på Wanyes vid konserthuset på Hötorget. Efter det drog jag hem för att ha myskvällen med Hanna och Richard. kunde dock inte hålla oss... vi åkte till Sidetrack där Leo är DJ. När dem stängde åkte vi vidare till Berns....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0