Fredag

Jag, Richard, Hanna och Tony hade en hemma fest efter att vi alla slutat jobbet. Josefine kom överraskande över med bilen hem till oss och var med en stund. Var kul att träffas igen! När klockan började springa iväg, beslöt vi oss för att åka en sväng till Le Rouge. Jossan är gullig och kör oss dit.
Var as mysigt där, tyvärr stänger dom klockan ett.
Erik hade börjat jobba där. En gammal rumspolare från plugg tiden i Motala.
Efter det drog vi vidare till Berns. Åkte med en rolig dizzco taxi. Blev en jätte rolig kväll. Tyvärr snodde någon Richards telefon, Tony lyckas bli av med sin klocka...

Dagen efter beställer jag och Richard hem pizza. När pizza budet kommer upptäckte jag att jag tappat min plånbok. Fan vad lessen jag blev då, och hela dagen kändes genast förstörd. Vi lyckades få pizza budet som stod och flåsade i trappan att vända om och vi skulle gå ned sedan för att betala pizzorna. Supersnällt av honom att låta oss göra så. Jag drar till Sturehof för att jobba. Några timmar senare kommer Richard förbi med plånboken. Hade tydligen lagt den i en av hans väskor, måste tänk att den var säkrast där…. Nu har man inget kort eller någonting tills på fredag hoppas jag. Får leva av dricksen så länge.


Jossefin & Jag


Richard & Jag


Taxi gubben



Kommentarer
Postat av: Gustav

Joo, grymt lika! ;) Vad jobbar du med egentligen? :)

2010-04-06 @ 18:31:19
URL: http://norrlandsgrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0