Tiden går fort när man har roligt Freddie!

Nu är det snart ett år sedan jag träffa denna underbara Göteborgs pärla. Vi träffades bara upp en dag, jag och Freddie och hans polare Frida.
Drog till Momma och satt och drack lite och snacka skit. Ett par dagar senare står vi och dansar på samma golv inne på Cafe Opera.
Månan efter det är vi med och tävlar i samma modelltävling, sen har tiden bara rullar på.

Trotts att vi inte kunnat setts så mycket pga avståndet, känns det nästan som jag känner honom in och utan till. Freddie kan få mig att skratta så tårarna sprutar ibland. Han är galen på sitt lilla vis och samtidigt allvalig och ödmjuk. Att hänga med honom är en glädje varje dag. låter smörigt det här, men det är verkligen så. Ni som känner honom vet vad jag menar…

Här är hans lilla blogg http://freddiejohansson.blogg.se/ 






Låtarna jag förknippar med honom. Kan till och med se honom stå och dansa HAHA!

Lykke Li
Helen Shapiro - Walking back to happiness



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0