Skrämsel propagandan svininfluensan



Fick influensan när jag var i Spanien i somras. Märkte inte av det först, började hosta väldigt mycket och så det gick ned i halsen. Sen kom väldigt hög feber och kände mig dåsig i hela kroppen och huvudet. Orkade inte röra mig ur sängen nästan på hela dan. Vissa dagar kunde men gå upp eller senare på kvällen när man hade legat i sängen hela dan.

Influensan reagerar olika på olika personer. Men verkar som dom symtom jag haft har även många andra haft. Men vissa kan även börja spy och i värsta fall få lunginflammation. Det är då den kan bli rickigt farligt.

När man trodde man var frisk kom det tillbaka ett par gånger. Det var nog det som var jobbigast att inte veta när man kunde börja träna igen. Tränar man med en förkylning eller infektion i kroppen kan det få väldigt allvaliga konsekvenser.

Jag överlevde denna jobbiga influensa och alla mina andra kompisar som har haft den och fått den. Det här med och sprita händerna tycker jag är urlöjligt… sjukhus tycker jag att det är bra att den har kommigt in. Men i handväskan come on! Influensan smittas inte på eller från saker, utan i luften. Anledningen till att man får så kraftiga hostningar är för att kroppen försöker få ut den, vilken den då lätt smittas vidare i omgivningen.

Influensan är extra farlig för äldre och sjuka och väldigt små barn som inte hunnit haft så många sjukdomar en. Hörde om en man som inte kunde använda sina lungor i P3. Han var extra orolig efter som han inte kunde hosta på samma sätt som en ”normal” kan med sina. Enda sättet att få bort det är genom hostningen. Så han låg i väldigt hög riskson.

Vaksineringen då…. Jag behöver ju inte ta den efter som jag redan har haft den. Fick hem ett brev för ett tag sedan angående vaksineringen. Där stod Bla alla biverkningar sprutan har. Allt från att man kunde få ledvärk till klåda och uppstötningar iform av att man spyr, hjärninflammation osv. personligen skulle inte jag utsätta mig för detta. Det här ska även stå på förpackningen.

Jag börjar tänka på alla skräckfilmer om ett nytt virus som invaderar jorden och alla människor börjar äta varandra…. Kan det bli verklighet?

Värsta är att Sverige har lagt ned 20 tals miljoner på detta vacsin. vi ville förhandla om att sänka priset för att vi tror vi inte kommer behöva 2 omgångar av det. men läkemedelsföretaget vägrar sänka priset och säger att ma måste ta dosen i 2 omgångar för att det ska verka.

1+1=2 med andra ord är det bara pengar dom vill tjäna.

Lite fakta och lite att tänka på insändare

Tänk vilken otrolig tidspress företagen som tillverkar det här vaccinet är under just den här gången, och hur otroligt mycket pengar dom har att tjäna, varenda regering i världen kräver typ omedelbara leveranser av enorma mängder, då kan man ju ana att dom kanske skiter lite i tillverkningssäkerheten och testningen av vaccinet.
Hur farligt kan ett slarvigt och felaktigt tillverkat vaccin vara?

Vaccinet kommer att innehålla tiomersal vilket innehåller kvicksilver, det är ett av de ämnen som effektivast dödar vita blodceller. Vaccinet innehåller även formaldehyd vilket är giftigt. Ta det inte.

instämmer. läkarvetenskapen är precis lika primitiv nu som den alltid har varit, de tar ett par årtionden innan den breda massan inser de bara.

Vaccinet kommer att innehålla tiomersal vilket innehåller kvicksilver, det är ett av de ämnen som effektivast dödar vita blodceller. Vaccinet innehåller även formaldehyd vilket är giftigt.
Ta det inte.
http://www.smittskyddsinstitutet.se/vanliga-fragor/allmanna-vaccinationsprogrammet/aktuella-fragor/#5
Läkemedel som använder tiomersal som konserveringsmedel innehåller cirka 25 mikrogram kvicksilver, vilket motsvarar 2-3 portioner insjöfisk.
När vacciner innehåller restmängder av tiomersal är mängden vanligtvis cirka 50-1000 gånger lägre.
Låter ganska farligt faktiskt. Jag ska nog hoppa över vaccinationen.


Kommentarer
Postat av: J

herregud, vi lever i 2009 talet, vi har tagit vaccinationer i alla tider, det var betydligt farligare förr, minns du inte när du var barn och du fick ta massa sprutor för allt som man skulle undvika att få och på den tiden var det inte ens vanligt att man fick en bivärkning,fick du det? Det jag menar är att man ska inte vara rädd för att ta vaccinet, hellre en bivärkning därifrån än att ha haft svinis i min kropp.

2009-10-20 @ 11:49:21
Postat av: Danne

SV: Jag miss tydligt när man fick stelkrampsprutan och alla andra vacin.



men de är vacin som man famställt under lång tid. varför har man kviqsilver i ett nytt framtaget vacin för? alla vet ju att detta ämne är faligt och man sanera tillomed för att få bor det i hus sjöar osv. det vill inte jag ha i min kropp ialf.



Ibland kan till och med sjukdomar vara bra för kroppen att ta hand om själv när den nu kan det.

2009-10-20 @ 12:57:23
URL: http://danielnyback.blogg.se/
Postat av: CI

Läskigt det där.

Kul att du stavar vaccin på minst olika sätt i texten. Tredje gången blev det rätt.

2009-10-22 @ 16:00:28
URL: http://candyink.blogspot.com
Postat av: Vaan Der Hilton

Mycket mycket väl skrivet!!

2009-10-23 @ 00:45:45
URL: http://vaanderhilton.blogg.se/
Postat av: SKBS

INGA vaccin är "lämpliga" under några som helst omständigheter. högst olämpliga och skadliga under ALLA omständigheter.



Trots de vanföreställningar man blivit indoktrinerad med sedan en längre tid att influensa skulle vara något man kan "få" genom smitta, så är och förblir den föreställningen helt och hållet ologiskt.

Influensa är en av kroppens försvarsmekanismer för att rensa ut avfall och gifter ifrån kroppen (genom svettningar, slem whatever) i strävan att återställa normal funktionalitet. Undertrycker man den processen (speciellt genom att injicera en giftcocktail rakt in i blodomloppet) så kommer det byggas upp en helt ohanterlig mängd skit i kroppen med tiden (vilket resulterar i betydligt allvarligare sjukdomar)



Influensa liksom större delen av alla andra sjukdomar är livstilsrelaterade och är ingenting som under några omständigheter "sprids" från en person till en annan, utan är helt en konsekvens utav ackumulerat avfall i kroppen..och är således en..försvarsmekanism.



MVH

SK

2009-10-23 @ 11:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0