Sightsing i nyköping

Idag åkte jag och hälsa på Ebbe i nyköping. Han skulle ha rundvandring för dom nya 1orna, så jag fick haka på. Var en jäkligt stor skola trotts allt i lilla Nyköping. Det jag gillade mest var ljudstudion hade verkligen allt där! , synd man inte kunde sjunga…. Hehe

Senare drog vi på stan och kolla runt vad Nyköping hade att erbjuda. Blev en burgare på sibylla…
Övrigt var det en rätt mysig stad, med kanalen och allt. Fick tankarna lite tillbaka när jag bodde i Motala… fick en ny affärside om det skiter sig med jobb. Man skulle bygga en liten restaurang invid kanalen ungefär som Mälis. Tror det skulle gå väldigt bra, spec på sommaren.

När jag kom tillbaka till Sthlm så drog jag och gymmade som vanligt. Stötte på Roger på tuben, o hade sällis fram till Odenplan. Väldigt sjyst kille. Kul att han kom igång med sin tidning Queen. Fick några ex förut av honom och måste säga att dom var rickigt bra! Tycker SJ kunde köpa in dom så man hade något bra och läsa på tågen. Väldigt mycket och läsa om kungafamiljerna.



http://www.bonniertidskrifter.se/varumarken/queen/ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0