Seg dag...

Varit en riktig seg dag, har nog fortfarande inte hunnigt återhämta mig efter helgs bravader…
Träffade upp min polare Rickard idag, var och tog en fika med honom i Gallerian. Go vän som jag verkligen uppskattar att jag har!
När vi skildes åt drog jag vidare själv på stan en snabbis för at kolla in en skin jacka jag är sugen på att köpa. Tyvärr fanns så klart inte storleken kvar så klart. =(

NK hade en as snygg möbelskyltning idag. Blev lite imponerad faktiskt.

Sen drog jag hem för att packa väska till simträningen. Anmälde mig idag till nästa simtävling i Saltsjöbaden om 2 veckor. Ska bli as kull att få tävla igen, var så länge sedan jag gjorde det nu.
Mjukstartar med att köra alla 50m sträckor. Räknar inte med något jätte resultat, utan vill mest bara kolla hur ja ligger till.




 NK skyltningen



Kommentarer
Postat av: Muffinsmartin

Okej! Händer det ngt kul i veckan? :D

2009-10-26 @ 22:16:42
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0