P-fest och Reklam inspelning imorgon

Imorgon är det personal fest för Mälarpaveljongen, kommer bli galet kul!!! Den här gången ska jag Försöka se till att undvika stripp stången….

Nu är det maskerad tema med, o har inte den blekaste aning om hur jag ska klä ut mig. Tycker sånt här e as jobbigt, men samtidigt jätte kul om man hittar något bra.
Imorgon vid lunch ska jag även spela in en liten reklamfilm för rysk tv tror jag det är, ute i midsommarkransen någon stans.
Förra gången jag jobbade med dom så gjorde vi en liten film om Sthlm och Astridlindgrens värld på djurgården. Tydligen gjorde den filmen dunder sucse med 3 miljoner tittare i Rysslands TV3. Jag blev så klart dubbad då hehe


Kommentarer
Postat av: Bellsan

Men hahaha! Det här har jag aldrig hört om. Klockrent

2009-10-16 @ 01:55:30
Postat av: Ida Backström

nice blogg! (=

2009-10-16 @ 15:46:39
URL: http://idacarolinabackstrom.blogg.se/
Postat av: ida Backström

hahah tycker du:D?! tack eller nått.



allt bra med dig?

2009-10-17 @ 20:43:19
URL: http://idacarolinabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0