Lugn helg

Blev en riktigt lugn helg, vilket var jäkligt skönt! Slippa känna sig bakis och seg i kroppen. Blivigt lite mycket fest på sista tiden och lite intriger… skönt att slippa det. Tror jag har lyckats ordna upp det nu ialf. Sen tänkte jag spara mig till P-festen på Mälis nästa vecka.

Helgen har mest gått åt till att at det lugnt, filmkväll, massage och träna på gymmet. Tog en catchs up fika med Sofia i gamlastan på ett jätte mysigt fik, för att snacka lite skit och strukturera upp mitt liv lite… varit lite upp o ned sista tiden…  Drog åter igen till älvsjö mässan i lördags och köpte 2 st ljusstakar. Blev as fint på väggen när jag fick upp dom. Lär få användning för dom nu när det börjar bli höst och mys mörker ute….  

Idag har jag varit på gymmet igen. Sen drog jag o träffade upp Jocke från gbg och drog vidare till Pärs jobb för att ta en fika. Var jätte trevligt. Nu ska jag snart dra te simträningen, ska bli skönt o komma i vattnet.  På torsdag ska jag gå och se på After Dark, kommer bli jätte kul! Var där förra året då dom uppträdde. Ska bli kul att få skratta igen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0