Halloj!!

idag har det varit en rätt skön dag. Var och fikade med Krister idag i gammlastan och tjöta om lite som hänt på sista tiden. Efter det drog jag till Joselin restaurang och planerade den framtida nya inredningen som ska byggas.

Vi bollade lite idéer fram och tillbaka och jag är helt säker på att detta kommer bli ett kanon hak!! Känns kul att hon och jag har väldigt lika smak, så det känns lite som man har ganska fria händer på hur man kan bygga upp stället. Gick hantverk och inredningssnickeri på gymnasiet så lite har man endå snappat in vad det gäller inredning och design. Eller GOD SMAK som min design lärare sa…

Måste säga att jag har väldigt bra smak på inredning och detaljer, därför ska det bli så kul att kunna använda tanke knölarna och förvärkliga det här projektet.
I framtiden vill jag bli en framstående möbeldesigner vilket jag vet kommer bli en dag =) tycker om och blanda stilar färger och design, låter jätte konstigt kanske för den stilinriktige, men jag tror inte på att man ska köra en grej.
Jag lyckas alltid få ihop det på något jäkligt bra sätt endå, vilket ni kommer få se när inredningen är klar till restaurangen. Förhoppningsvis kanske man får fler jobb på det här.

Här är en bild på en byrå jag gjorde i plugget som sedan blev mitt projecktarbete. Blandade lite olika matreal och ny stil med lite gammaldags. Vet inte vad man ska kalla detta för stil, men bra tycker jag den blev ialf. Gillar mosaiken jag fräste in i lådfronterna, den är alldeles klart turkos med lite glitter i med rätt ljus på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0