Bio premier

Igår drog jag och Roger på bio, för att se filmen Trubbel i paradiset. Hade inte en aning om vilken film det var först, förens jag såg plakaten. Har velat se den här filmen jätte länge.
Vi drog in, men sket i alla fotografer för se & hör. finest osv…  och satte oss i bio med en gång. Där inne kunde man se alla som stod och posade utanför. Alla kom verkligen dit.

Jag gillade filmen, men efter en stund kändes den ganska lång och att det inte hände så mycket mer en relationsproblem. Filmen träffade inte mig förens i slutet, då ena killes gamla ex dök upp på singel ön. Hon sa att hon ångrar att hon drog iväg och att hon hade hoppat runt med folk hon inte ens kunnat namnen på, men i slutändan så var det endå han som hon alltid tänkte på varje gång.

Blev träffad av att den andra sa well kommer alltid säga vad jag tycker och tänker och jag kommer alltid vara den där känsliga killen, men jag är stolt  för den jag är. Kände mig så väl in i hans rollfigur. Har varit med om samma sak några gånger….

Senare blev det efterfest på Sturekompaniet. Roger presentera mig för alla hans treviga vänner, men måste endå säga att jag gillade Shirley Clamp mest, hon tog sig verkligen tid att prata, och var as rolig. Brukar alltid känns mig lite obekväm vid såna här tillställningar, men den hr var den roligaste jag varit på! Träffade 2 underbara tjejer från Melodifestivalen, men kommer inte ihåg vad dom hette nu :(

Vågade inte gå fram till Malin Åkerman först, men Roger drog fram mig och vi stod och snackade ett tag. Roliga var att hon faktiskt kom kände igen mig men mindes inte vart ifrån. Träffade henne i NYC på hotellfrukosten när hon skulle spela in med Philip och Fredrik i High Chaparall. Vi fick en liten mingel bild ihop =)








Kommentarer
Postat av: Stina

har du förstorat läpparna? :)

2009-10-30 @ 17:06:53
URL: http://mybloggilogg.devote.se
Postat av: Albin

Tssh, ska du säga! :$

Jaha, se där ja. Men gud jag trodde man tjänade en hel del att gå med i en agentur. Men det är klart de behöver ju också finansieras.. Vad händer nu ikväll på Halloween kram? :)

2009-10-31 @ 16:59:58
URL: http://albinaxelsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0