Mer en bara ett gymkort

Jobbade över till 19. När jag kom hem 21.15 och bara länktade efter att få komma innanför dörrarna, upptäckte jag att jag inte hade några nycklar på mig. Dessutom hade mit cp batteri dött på telefonen och jag hade ingen laddare me mig så jag kunde ringa Richard. Tänkte igenom dagen och hur nycklarba skulle kunnat ha försvunningt. Kom till sist på att jag glömmde ta med mig dom i morse. Richard var på bio så jag fick helt enkel sätta mig och vänta i trappan tills han kommer hem. Då händer de man absolut inte vill ska hända vid sådana här tillfällen. blev så satans kissnödig. Kan ju inte direkt gå ut o kissa på trottoaren liksom. Vad gör man? Kom på att jag kunde gå till gymmet och gymma, hade ju endå sakerna med mig o dom har öppet till 22, så då gör jag två flugor i en smäll. Sen kanske richard kommer hem tills dess. Dock blev det inte så, satt jag gick över till Marianne. För att ladda mobilen och kunna ringa. Tack o lov att hon var hemma! Puss på henne o ett stort tack!


Kommentarer
Postat av: Marianne

Puss tillbaka!

2011-05-08 @ 12:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0