Stockholm Stockholm stad i världen sthlm sthlm gör mig glad

Ja visst är det vackert? När man går här hemma och trampar dagar och år ut o år in, så glömmer man lätt hur vacker Stockholm faktiskt är. Man känner av det tydligare när man är ute och reser mycket. Det e faktiskt väldigt rent här. Vi har sluppigt krig fattigdom och elände. Är glad att jag är fõdd i Sverige. Imorgon åker jag o min minsta bror till Lanzarote och hällsar på min mellanbror. Ska bli jättekul att få komma iväg. Tog denna bild idag när jag gick till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Mariam

Sv. Ja men asså det är grejer i skolan med killar oså.. Det är skit jobbigt och jag är skit ledsen. Vill faktis inte säga mera här på bloggen allafall.

2011-04-01 @ 07:49:26
URL: http://mariamstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0