Målardag m Jenny

Lördags jobbade jag på TS butiken 12-16. Träffade upp Isabell och hennes Peter på en snabbfika innan jag skulle träffa upp Jenny. Var och fikade på ett cyckelkaffe nästan bakom East. Var ricktigt bra bakvärk där! det kan jag rekomendera till er.

Efteråt åkte jag och mötte upp Jenny. Vi skulle ha en hemma mys lördag m ommålning av hennes lägenhet och titta på melodifestevalen.
Men innan vi börjde måla var vi tvugna att få i oss något att äta. gick in på någon skabbig pizzeria, men måste säga såhär i efterhand att den var ricktigt bra. sen hade vi pizza kartongerna som underlägg för färgen, så det var perfekt val av krubb för kvällen.

När vi målat klart, blev det faktiskt en snabbis utgång på Vapiano där Isabell Peter och en kompis till dom satt och drack lite drinkar. Blev en drink för Jenny och mig med innan hemgång. Måste säga att lördan blev ricktigt bra! Sen är jag glad att Sara Varga gick vidare till finalen i helgen!



Jenny i sin snygga outfit.



Vårat proffsiga underlägg ;)


Kommentarer
Postat av: Gretchen

Tack!

Ja vore kul att ses i helgen =)

2011-03-09 @ 00:10:15
URL: http://finest.se/gretchenofsweden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0