Gay maffian på stan

Vakande upp imorse vid 8. Skulle åka och gymma med freddie, men kom inte iväg förens 10. Ville göra en mysfrulle till Richard, så jag gjorde te till oss och stekte på lite ägg och bacon.
Som sagt vid 10 drog jag till Freddie och Andreas, dock kom vi inte iväg förens 12. Freddie skulle göra frulle och klä på sig. Det tar ju som sagt sin tid... Har verkligen mött min överman vad det gäller att hålla tiden. Well 2 timmar senare efter frulle o dans i vardagsrummet så var vi på gymmet.
Gymmade i 2 timmar idag. Känner fortfarande av i magen. Denna dag körde Freddie hårt me mig. Jag fick pucha honom på armarna och han m mig på magen. kännssom de aldrig händer något me den hur många situpps man en gör.....
Efter gymmet gick vi hem till Freddie. käka några makor medans han duchade, o ja vipps 3 timmar senare var vi i stan. Vi gick och käkade på texmex, de har så jäkla bra tacos där. Träffade upp Sebastian och Andreas sen på en fika på Espresso house på NK.
Sebastian & Jag

Andreas & Freddie



Kärleksfulla vänner hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0