Fettis tisdag

I tisdags tog jag o Richard en fika på cafe Munken på söder. Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord som vi behövde prata om. Solen sken och det var jätte härligt. Tog årets första Semla efter som det var fettisdagen. Eller jag har väll alltid fettisdagen tror jag...har ialf blivigt så de senaste veckorna.

Efteråt träffade jag upp Freddie på Lunch. Vi gick till en mongolisk buffe vid kulturhuset. Var ricktigt bra! och det bästa av allt så kosta det bara 99 kr. Så jävla jobbigt nu när jag inte har något kort, men bra också kansek, man handlar ju inte lika mycket hehe. Tack och lov hade jag lite kontanter som jag kan använda.

Ringde idag till Nordea för att se om kortet var påväg. men då säger det att jag aldrig har beställt ett kort. JIPPI!!!! bästa fall kommer de till fredag, men de har jag svårt att tro så de lär bli på måndag.

Fan vad jag tycker om att hänga me dig Freddie. Du gör mig faktiskt alltid på gott humör efteråt vi träffats. Dock kan jag bli trött på dina dubbelbokningar o konstigheter ibland... Men och andra sidan kan jag vara lika dan ibland, dock tror jag att jag har mött min överman vad det gäller den saken.... hehe


Min fettis dag HAHA



Freddie la upp sin sushi snyggare en mig... Så jag snodde den bilden av honom.

 


Kommentarer
Postat av: david

haha jo dom skåpen är fina. gott med sushi!

2011-03-10 @ 13:40:46
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0