Utbildningsmöte


Igår var jag på utbildningsmöte för Thomas Sabos nya kollektion på hotellet Best Western, som förut hette Rica hotell. Kommer komma ruskigt snygga grejer nu! Mötet var väldigt intressant. Pratade rätt mycket om säljarstrategi osv. Hela mötet var på engelska och jag är imponerad av mig själv att jag fattade så himmla mycket och jag kunde diskutera om saker jag tyckte var bra eller dåliga. Detta kunde jag trotts min duslextsi som jag inte ens kan stava till... så jag tror man kan övervinna endel av sin ordblindhet. Kom på en ny sak inför framtiden till Thomas Sabos kollektion. Märket började tillverka högkvalitets ur för ca ett år sedan. Och vi säljer smyckesskrin, men inga klockboxar för typ 5-10 klockor. Cheferna från Tyskland tyckde detta var en superbra idee och anteknade genast detta i sinna block. Hoppas dom säger att det var en kille i Sverige som kom på denna briljanta ide ;-) annars hade jag önskat att jag hade sagt det den dagen jag träffar Thomas Sabo i egen hög person, och tagit 10 % för iden hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0