NK rean



Åhhh vad jag sett fram emot denna exklusiva rea dag på NK i 2 veckors tid. well well nu när dagen äntligen kom var den verkligen så bra?
 
Hade lånat ut mitt svarta kort till en vän och glömt ta tillbaka det, men tack och lov hade jag med mig inbjudan jag fick på posten i fickan så jag kom in ändå. 
Jag kom dit vid 14 tiden och gick runt mellan alla avdelningarna. Eller ska jag snarare säga in och ut. Hittade verkligen ingenting jag kände att jag ville ha. Hade hoppats på att Burberry skulle sälja ut lite skjortor eller pikéer men inte en enda hittade jag.
Skor jag hade kollat på hade dem plockat bort och tagit in andra jag inte sett tidigare och reat ut dem.

Hittade en rätt ball kritvit kostym med en blå rand i siden på sidan av byxorna och i kavajen på kragen, men sen kände jag att jag bara skulle kunna ha den en gång o sen skulle den bli skitig. Hade kostat 8990 och fick den för halva priset. men men som sagt den var ju vit...

Sket i att gå in på Manlig depå på entrén plan. var så galet mycket folk som stod och slet i alla olika boxersskotrs. Vägrade att gå in där och försöka roffa åt mig ett par och sedan stå i kö i 20 minuter, då fick de faktiskt vara.
Råka springa in i Andreas Fejerson på plan två. Han hade minsann hittat massa saker och tyckte rean var fantastiskt.  Hade jag haft Stl L eller XL hade jag också varit lika glad….


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0