Nästa jobb

Igår hoppade jag in och jobbade servis i Globen. Var ett jättestort företagseveneman som skulle ha en personalfest. Detta är lätt den största personalfest jag sett. Scenens belysning var väldigt påkostad och till och med artisterna som var där var riktigt bra. Måns S `mums mums`var konferanser och underhöll publiken med sin musik.
Var ca 2000 personer som var där och åt och drack, och med en 3 rätters meny och lite smårätter mellan det kan man ju lungt säga att man fick springa endel mellan köket och golvet....
men det var jäkligt kul, och nu har jag ju något nytt att lägga till på mitt CV.

2000 desserter

Kommentarer
Postat av: Gretchen

jajjemen på fredag!

2011-01-25 @ 14:26:11
URL: http://gretchenofsweden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0