Made in Russia

Idag mötte jag upp Fredrik och Alexis på stan. Skulle gå till banken och ordna med mitt bankomatkort för att jag hade råkat slå fel kod 3gånger. Så jäkla typiskt! Dom låste upp kortet på banken så att jag skulle kunna använda det igen. Efteråt mötte vi upp Pernilla och Dan. Vi gick och käkade på en mongolisk resturang vid norrmalmstorg. Fredrik, Alexis och Dan var tvunga att gå sedan. Jag och Pernilla gick runt på stan. Lite senare kom Richard och höll oss sällskap. Vi drog till nya konditoriet i sturegallerian och fikade. Hanna kom förbi sen och höll oss sällskap. Plötsligt kommer en färgklick in i sturegallerian. Trodde de var en maskot för något. Visade sig att det var en Ryss med familj som gick runt och turistade i Sthlm.


 

Kommentarer
Postat av: mr e

asså fy fan, det är såna ryssar som ger oss andra dåligt rykte -.-

2011-01-03 @ 21:11:45
URL: http://egorsamarin.se
Postat av: Elisabet

HAha, skön bild!

2011-01-06 @ 13:20:08
URL: http://stenvreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0