Locman

Fick lite frågor om jag lyckades få tag på Locman klockan. Skrev ett mail till grossisten i Italien för att se om dem kunde hjälpa mig.
Fick svar idag att klockan Crazy Horse har slutat tillverkats. Vilket jag faktiskt tycker är as dåligt!
Locman klockorna är kända för sina extrema starka färger och former. Alla deras modeller kom till Sverige för ca 4 år sedan. Då fanns inte marknaden för färgrika klockor. Dessutom är klockan väldigt dyr så bara det gjorde att folk drog sig lite för att köpa den. Jag köpte min orange klocka på NK sthlm och min andra ljusgröna på NK gbg. Lyckades köpa dem innan man drog tillbaka dom till agenturen igen.
Idag borde man ha släppt klockan på svenska marknaden. Nu har Triwa och massa andra liknade klockmärken med starka färger kommigt hit. Personligen är jag ganska trött på alla dessa plastklockor folk har på armen. Deras affärside var att man skulle kunna matcha klockan med sina kläder och till ett bra pris, så att man hade råd att ha flera klockor.
Jag har googlat lite efter ställen att köpa en Crazy horse klocka, och det enda jag hittat är net sidor att köpa den på, så får man får lägga på låset om man ska få tag på en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0