Imorgon startar Grammisgalan

Idag kl 16 åkte jag till Kungliga Operan för att gå igenom grundinfon inför Grammisgalan imorgon. Vi tittade runt i alla rummen vi skulle jobba och springa runt i. Måste säga att operahuset är fantastiskt vacker inuti. Kommer bli jätte kul och spännande att träffa alla dessa musiker producenter osv imorgon.
I år var det väldigt många bra artister som kommer att komma till galan. Ska ta och stryka skjortan nu tänkte jag. Efterfesten kommer nog att bli gryyym!
Castingen för Panos Emporio gick väldigt bra. Dock var jag lite obekväm med att stå i bara kalsonger inför en jury som ska bedöma hur man går och ser ut. Kändes som dem gillade mig. Får svar om jag får jobbet den 20 januari.
Här kommer lite bilder från idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0