I love Göteburgare



I lördags gick vi ut på stan efter hotellfrukosten. Dem andra gick i förväg en stund för jag kände att jag behövde sova vidare ett tag. Knatade ned på stan vid 13 tiden. Richard och Tony hade shoppat för fullt. Gbg har så mycket bättre utbud av butiker än Sthlm. Men det absolut bästa är att när gbg har rea så finns allt kvar i storlekar.

Blev det yttligare en festkväll med mitt Gbg gäng. Åkte över till Pernilla vid 22 tiden. Där var det som alltid mycket folk. Vi satte igång och spela lite gamla goa 90talslåtar. Tycker faktiskt många artister gjorde bättre låtar förr.

Dagen innan hade jag blivigt av med minna skor på hemmafesten hos Jonas. gick och letade o letade efter dem. tillslut hittade jag dem dock i svart färg istlt för bruna som jag hade. jaja tänkte ja förmodligen har den andra personen tagit minna bruna då. Fick upp på Facebook dagen efter att det råkade vara Josef som tagit dem, han trodde han hade trampat i lera så han hade smörjt in dem i skokräm. Vi bytte tillbaka dem hemma på festen hos Pernilla.
var ju gött att jag fick dem polarade. =) Hadevelat se hans min bara när han trodde att han hade trampat i lera.

Vi satte igång och spelade snurra shotten. Precenten jag köpte till pernilla i födelsedagsprecent. Den hade tydligen varit välanvänd.... hehe
Jag lyckades att bara få i mig 5 shotts medans Pernilla och Jenny fick nog i sig en 8 minst. Dem andra skulle vidare till en annan klubb. Jag åkte till BEE bar för att möta upp Richard Hanna, Tony och såklart DJ Markus som stod för dem bästa låtarna den kvällen. Ska bli kul när han kommer upp till Sthlm, då blir det party!!

På stan med Hanna Richard och Tony. Dem andra två i bakgrunden var lite utanför....



Snurra shotten



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0